Voorlopig laatste bericht... - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste bericht... - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste bericht...

Door: Samantha

07 Juli 2010 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Nou mensen, er zijn alweer vijf dagen voorbij. Zondag zijn we naar de hoofdstad Santo Domingo vertrokken, waar ik in januari ook de meeste tijd doorbracht. 's Avonds was er een mega-verjaardag van een lokale man, wat gewoon een buurtfeest was waar we ook een biertje gedronken hebben. Het was erg leuk daar. Maandag zijn we naar het museum gegaan, ook om de directeur te ontmoeten. Helaas liepen we elkaar net mis, maar dinsdagochtend heb ik de directeur ook kunnen spreken. Maandagmiddag hebben we een stadswandeling gemaakt, langs ruines en kerken. Aan het einde van de wandeling kwam er een enorme storm aan, en toen die écht losbarstte konden we schuilen in het huis van een lokale vrouw. Dinsdag heb ik nog met Jorge wat laatste dingen doorgenomen, en hebben Daan en Marlieke (de twee studenten) die tijd in de bibliotheek gezeten. Natuurlijk hebben we ook voetbal gekeken, er waren hier nog twee dames met Nederlandse achtergrond, en Freddy van het hotel was ook voor Nederland, dus dat was erg gezellig. Vanmorgen zijn we naar nog een mooie prive-collectie bij de Pepsi-fabriek geweest. Ik heb een beetje last met eten, dus ik ben 's middags na het eten naar huis gegaan. Ook is dit dus de laatste dag dat ik internet heb, want vanaf morgen zitten we in de regio en heb ik geen contact meer. Ook de telefoon heeft geen bereik in het hotel, dus ik ben vandaag nog zo veel mogelijk met Lou aan het chatten en laatste dingen aan het regelen. De laatste week kan ik waarschijnlijk wel naar en internetcafe, maar de komende twee weken heb ik echt niets. Tot over een tijdje dus!

• 08 Juli 2010 - 10:36

Debby:

Ey Samantha,

doe voorzichtig! X

• 08 Juli 2010 - 11:29

Gerda:

Hé,wat ongezellig voor je!
    Máár over 14 dagen wel weer feestelijk!
    Nou,werk ze en doe voorzichtig!
    Groetjes van Bob en Gerda.x

• 09 Juli 2010 - 07:48

Linda:

Dat is nou jammer Sam! Dan spreek ik je pas 14 augustus weer!!!!! Ik hoop dat je je die laatste weken nog prima vermaakt, doe rustig aan en kijk goed uit!

xxx