Beefcake! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu Beefcake! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu

Beefcake!

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2010 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

De afgelopen dagen hebben we erg veel stevige wandelingen gemaakt. Heuvel op, heuvel af. Hoog gras, prikkelplanten, wespen, modder….Los Muertos was nog maar het begin! Sommige heuvels zijn moeilijk omdat ze zo steil zijn, andere heuvels zijn moeilijk omdat er gewoon geen pad is en je overal op moet klimmen. En dan heb je natuurlijk ook nog de combinaties! Ik heb al veel verschillende hike-tochten gedaan de afgelopen jaren, maar gisteren was het voor het eerst dat ik me aan lianen een modderige heuvel op moest trekken. Handen- en voetenwerk is wel vrij normaal, maar dit was echt zoals een bij zo een wandje met een touw (avonturenspeelplaats!). Best wel leuk allemaal, en gelukkig was het ook bewolkt dus we gingen ook niet dood van de hitte. De afgelopen week heeft het steeds vaker geregend, en dan is het best lastig de heuvels te beklimmen en de wegen worden er ook niet beter op. Ik heb inmiddels 33 sites gedaan, en verwacht er de komende week nog ongeveer tien te doen. Vandaag ben ik eindelijk een keer écht vrij (hoewel er altijd werk te doen is, maar ik ga in ieder geval niet naar een site). We vermaken ons prima hier, het is ook heel erg gezellig met de Amerikanen. Gisteravond hebben we gezellig wat gedronken in het huisje van de Amerikaanse dames, en heeft Michael een dansoptreden gegeven (hij is gek van Beyonce). Het zijn echt heel leuke mensen. Vandaag was dan eindelijk mijn vrije dag, en terwijl ik in zee dobberde werd ik ineens door de hoteldame uit zee geroepen omdat er iets was en ik moest tolken. Met mijn druipende bikini en zonder slippers liep ik met haar mee, en onderweg bood ze mij haar knalrode slippertjes met veel bling bling - maatje 37 - aan... Hoe dan ook, er was een meneer van een andere universiteit aangekomen die voor het andere project van Jose kwam. Totaal onvoorbereid, hij heeft zelfs geen zwembroek mee, stond hij met zijn strohoed en buiktasje wanhopig in de lobby. Er was een probleem met het geld en de taxichauffeur, maar uiteindelijk is het opgelost. Nouja, hij heeft gewoon betaald. Nog één weekje hard eraan trekken, en dan ben ik weer thuis. Met een conditie van hier tot Tokio!

  • 25 Juli 2010 - 22:23

    Cis:

    Jee wat een verhaal! Nog maar een weekje....ik zal blij zijn als je weer thuis bent, alhoewel het erg leuk/spannend klinkt. Nou ik weet niet of we deze week nog wat van je horen maar kijk uit en veel plezier nog!!
    XXXX

  • 25 Juli 2010 - 23:03

    Debby:

    klinkt leuk monty! dobberen in zee...avonturenspeelplaats...Doet me denken als je terugbent gaan we 1 met jou en Lou naar de Efteling (tot 12 uur snachts open de za nadat je thuis bent)! Ja toch? 2 Blauwe Poort 3 Avonturenspeelplaats!!

    X

  • 26 Juli 2010 - 14:08

    Gerda:

    Zooooo,Sam je hebt er toch maar druk mee!En die man in de lobby,is dit ECHT alles wat ie aan had?!Je hebt toch wel een foto genomen,he?
    Maar het gaat weer hard,is het zomaar weer bijna over!Werk ze nog even!!!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 26880

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: