Ah, de Cariben... - Reisverslag uit Gros Islet, St. Lucia van johosamantha - WaarBenJij.nu Ah, de Cariben... - Reisverslag uit Gros Islet, St. Lucia van johosamantha - WaarBenJij.nu

Ah, de Cariben...

Door: Samantha

22 Mei 2009 | St. Lucia, Gros Islet

Voor de mensen die mij steeds maar een 'fijne vakantie'toewensten: we staan op 04:15 op, en gaan om 05:15 weg. Maar de temperatuur is dan wel aangenaam, dus zo erg is het niet. Ik heb vanmorgen met Corinne mijn eerste indiaantje uit de grond gepulkt, dat was best leuk. Straks gaan we verder met twee of een andere. In totaal liggen er zeker meer dan dertig begravingen op de site, maar er zijn jarenlang terreinwagens en paarden overheen gegaan, dus het is nogal een puinhoopje soms... Vanavond feest, morgen vrij!

• 22 Mei 2009 - 19:07

Linda:

Hee Sam!

Gefeliciteerd met je eerste indiaantje! Kwart over 4????? Dan heb je wel een heerlijke lange dag zeg! Ben blij dat je goed aangekomen bent en wens je veel succes daar. Kijk goed uit!

xxx Linda

• 22 Mei 2009 - 20:08

Khristy:

Hey Sam
    Niet te veel rum drinken terwijl je in de hamaca's ligt he...straks krijg je de neiging om een palmboom te gaan beklimmen of om te ontkennen dat je dronken was terwijl je op de grond ligt naast je hangmat!!!

groetjes uit NL!!!

• 22 Mei 2009 - 20:52

Maru:

Hey Sam!!!!

Wat leuk!!!! Het lijkt dat je het naar je zin hebt! Ik wens je veel succes in jouw stage en stuur maar een beetje zon naar hier!!!!

Groetjes uit een winderig Nederland! :P

• 22 Mei 2009 - 21:05

Peter:

Nou Sam, sterkte met deze verschrikkelijke opdracht. We zullen elke minuut aan je denken, het moet een hel zijn...O ja, fijne vakantie! ;p XXX en tot het volgende bericht!

Peter

• 22 Mei 2009 - 21:29

Gerda:

Fijn dat je er bent Sam!En morgen vrij?!Werk ze?!
    (voor overmorgen)!!!!
    Groetjes...Gerda en tot gauw maar weer!

• 23 Mei 2009 - 07:02

Cis:

Hee Sam,

Klinkt goed allemaal. Veel plezier vandaag op je eertste vrije dag!

XXX LY XXX

• 23 Mei 2009 - 08:42

Marloes:

Hey Samantha,

Heel veel succes met graven en natuurlijk super veel plezier! Geniet er maar lekker van! En ik ga je zeker volgen, dus niet te jaloersmakende verhalen he ;)

Liefs,

Marloes

• 23 Mei 2009 - 15:13

Debby:

He Apenkotsje,

weet je de oplossing van de puzzel al? Ondanks dat je hard moet werken en vroeg op moet staan hoop ik dat je genoeg naar het strand kan gaan en af en toe een beetje van zn pardyhardysteins kan gaan.
    KUS!

• 24 Mei 2009 - 10:49

Gerrie:

hoi sam

ik wist niet dat je weg ging.maar in ieder geval veel plezier met je stage.en werk ze.en geniet ervan.doei xxx