OMG - Reisverslag uit Sosúa, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu OMG - Reisverslag uit Sosúa, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu

OMG

Door: Samantha

28 Juni 2010 | Dominicaanse Republiek, Sosúa

Zo, we zijn aangekomen en zitten nu in het appartementje. De vlucht ging goed, wel met twee uur vertraging, maar de stoel naast me was zelfs nog vrij. Marlies kon daar dus gaan zitten, dat was wel gezellig. Douane enzo ging hartstikke snel, en voor we het wisten zaten we in het busje. Het was maar tien minuten rijden naar ons hotel (Dominicaanse tijd, dus ongeveer een half uur). Omdat we via D-reizen geboekt hebben zat er ook zo een mevrouw in het busje die alle onwetende toeristen onzinnige dingen ging vertellen. Met "Dit is allemaal heel oninteressant; dat is typisch Dominicaans" en dat soort uitspraken schoten we vaak in de lach. Echter, toen ze ons vertelde dat ze verbaasd was dat er vier dames naar Don Andres gingen, want 'daar zitten meestal mannen. Het is helemaal oranje, en met voetbal komen alle Nederlanders uit de buurt naar Don Andres', verging het lachen mij een klein beetje. Ik vind voetbal leuk, maar ik hoef geen Wolter Kroes te horen. Anyhoo, we hebben hier goed internet, dus ik kan goed aan de slag gaan. Morgen meer, ik moet nu wel slapen.

• 28 Juni 2010 - 07:00

Cis:

Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier met de voetbalwedstrijd!!

xxxx

• 28 Juni 2010 - 09:34

Gerda:

Zo,de reis is al goed gelukt en dan nog het voetbal erbij dan zit jij goed!
    Wij wachten in spanning af op je reisverslagen én wel blijven lachen hé met al die voetbalfanaten in de buurt!

groetjes Gerda

• 28 Juni 2010 - 19:23

Peter:

Oleeeeeeee Ole Ole Oleeeeeeee

We are the champions....

Hahahahaha!!!! Lekker even er uit, ver van dat oranje gedoe!!!!

Grtz, Peter