Het is weer bijna zover - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover

Door: Samantha

22 Juni 2010 | Nederland, Koog aan de Zaan

Dag mensen,

Over een week zit ik weer in de Cariben. Zondag de 27e vertrekken we met een directe vlucht naar Puerto Plata, van waar uit wij met een busje naar het hotel in Sosua gebracht zullen worden. Deze eerste week staat er geen echt werk op het programma, maar ik zal de tijd gebruiken om nog wat laatste voorbereidingen voor het onderzoek te treffen, en de regio beter te leren kennen. Vervolgens zullen we naar Santo Domingo gaan, de twee BA studenten die mee gaan zijn er nog nooit geweest dus het is goed om daar ook naar musea te gaan, en de leuke kleine boekenwinkels te bekijken. Op 8 juli gaan we naar Imbert, een klein stadje in het noorden waar een een tijdje zullen verblijven voor het veldwerk. Ook in Punta Rucia, dat iets westelijker ligt zullen we een tijdje blijven. Uiteindelijk zullen we op 1 augustus terugvliegen naar Amsterdam, waar we op 2 augustus aankomen. Hoewel ik me ook verheug op het veldwerk, verheug ik me net zo veel op 2 augustus, want 8 weken is wel heel erg lang!

Gr

• 23 Juni 2010 - 20:56

Kitty:

Ga je zondag al weer weg!!! Hoe laat vertrek je dan? We spreken elkaar vast nog wel even denk.

Groetjes