Nog een berichtje dan... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van johosamantha - WaarBenJij.nu Nog een berichtje dan... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van johosamantha - WaarBenJij.nu

Nog een berichtje dan...

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

22 April 2006 | Vietnam, Hanoi

Gisteren stond er kennelijk niks meer op het programma, we zijn gewoon met de boot naar Halong City gegaan, waarvandaan we met de bus weer naar Hanoi zijn gegaan. We wilden nog snel naar de ambassade van Laos om een visum te halen, maar die was net dicht. Gelukkig kan het ook bij de grens. Ik heb 's avonds maar even wat foto's naar Ron gestuurd om op de site te zetten, dat wer wel tijd.
We hebben vanmorgen op het allerlaatste moment besloten om een open-bus ticket te nemen naar Hoi An, met als tussenstops Ninh Bin en Hue. Vanmorgen hebben we dus uitgecheckt, en vanavond vertrekt de bus om zeven uur. De reis duurt maar twee uur gelukkig. Nu moeten we nog een hele dag vullen met niks...Nouja, we zijn net wel nog even naar een tempeltje gegaan, dat was wel aardig. Maar het is echt heel erg warm hier.

  • 22 April 2006 - 08:36

    Linda:

    Hoi Sam! Wat een mooie foto's en wat zien je voeten er goed uit!! Ben je al bruin? En Janneke vindt deze achtergrond erg mooi!!

  • 22 April 2006 - 08:55

    Map En Jan:

    Hallo lieve Sammy! Ja, ik weet dat je liever niet zo aangesproken wordt, maar ik kon het even niet laten en daar komt bij dat je toch niet kan protesteren! We hebben de foto's bekeken en vinden ze heel mooi, vooral die op het strand (doet een beetje aan Egmond denken) dat trekt me wel. Maar toen ik de foto van je voeten zag moest ik direct aan een Chinees gezegde denken wat ik nu voor je op ga zoeken:
    "Ik mokte omdat ik geen schoenen had, totdat ik een man tegenkwam die geen voeten had!" Gelukkig heb jij die wel anders had je nooit zo goed kunnen klimmen! Nou,lieve Samantha (klinkt ook goed hoor)dit was het weer even. Wij wensen jullie een fijne dag en tot gauw!

  • 22 April 2006 - 20:52

    Debby:

    Hoi lieve monty!
    Hoe warm is erg warm??
    Love you kusjes!!

  • 22 April 2006 - 21:18

    Gerda:

    Hee Sam
    dat was effies vreemd ,een andere achtergrond!
    Eerst dacht ik nog dat ik niet goed zat,of dat m,n a
    peeceetje stuk was,222222222111111111111111111111111111111111AAA

  • 22 April 2006 - 21:37

    Gerda:

    Hee Sam
    hier ben ik nog even,want ik zit n.l. samen met Hans op de pc!Dat wil zeggen:ik zit erachter en Hans ligt boven op het toetsenbord,vandaar die leuke afsluiter(in plaats van een opknopper).
    Dat blauw is wel even wennen,ik vind het minder Chineesachtig,hoewel het wel rustiger voor m,n ogen is.Dat zal de leeftijd ook wel zijn,denk ik.Wat vervelend dat het er zo warm is, en dat je dan de hele dag moet rondhangen,is er niks in de buurt,of is het zo,n klein dorpje?En Sam hoeveel foto,s heb je op dit moment al gemaakt?Want ik denk dat we er wel een week voor uit mogen trekken om ze te be kijken,en dan nog m,n dia,s meid gezellie. Nou meisjes ik stop er vandaag weer even mee,want het is zo een heel verhaal geworden ,zal je wel blij mee zijn!Nou ,kijk goed uit en tot morgen!xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Azie 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2006

Okee, dan toch nog maar een bericht

30 Mei 2006

Het houdt maar niet op...

28 Mei 2006

De laatste dagen.....

24 Mei 2006

Ach

19 Mei 2006

De Tijger Tempel en Ko Tao

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 26904

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: