De laatste dagen..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu De laatste dagen..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu

De laatste dagen.....

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Jaja, ik heb al een tijdje niks geschreven. Ik heb ook niet echt veel gedaan, afgezien van de boottocht die ik vrijdag heb gemaakt waar ik jullie nu alles over ga vertellen. Aangezien ik dus al een tijdje niet echt iets had ondernomen, wilde ik wel mee op de boottocht die ons resort organiseerde. We zouden rond twaalf uur met kapitein Ping Pong langs een mooie waterval, het moooiste strand van het eiland, en een mooie snorkelplek gaan. Als we dan om half zes terug zouden komen, kregen we een buffet. We vertrokken uiteindelijk om half een. Er waren ongeveer veertig mensen, en we hadden twee longtailboten. Dat zijn van die lange houten boten met plankjes overdwars, alsof je allemaal zou moeten roeien. Na niet al te lang varen waren we bij de waterval, die eigenlijk niet zo fantastisch was. Het was heel modderig, en vreselijk glad. We zijn daar ongeveer een uur geweest. Toen is er ook nog iemand uitgegleden, en had daarbij zijn hand opengehaald. Die man moest naar de kliniek gebracht worden, en wij moesten toen met zijn veertigen in een boot. We gingen lunchen op het mooiste strand, Bottle Beach. Daar vroeg men naar de wiet, die kapitein Ping Pong kennelijk vergeten was. Ik was op een drugsuitje, zonder dat ik het wist. Dat hadden ze wel even van tevoren mogen zeggen. Omdat hij de wiet vergeten was, besloot hij maar vele liters rum, whiskey en cola te kopen. Natuurlijk konden de ijsblokjes en de buckets niet ontbreken. Niet veel minuten later zat ik op een bootje met 20 dronken mensen. Inmiddels was er namelijk weer een bootje gekomen zodat we weer in twee boten konden. We waren nu onderweg naar Ko Ma, waar je heel goed kan snorkelen. Onderweg ging die andere boot kapot, waar wij pas achter kwamen toen 'ie uit zicht was. Wij waren inmiddels al op de snorkelplek aangekomen, en mochten kiezen of wij eerst wilden zwemmen, en dan pas de anderen oppikken, of andersom. Al die dronken idioten wilden natuurlijk eerst zwemmen en snorkelen. Slecht karma: de snorkels lagen allemaal in de andere boot. En dan nog wat: een van die dronken mongolen dook met zijn hoofd eerst het water in. dat is eht compleet achterlijk, want het water was zo mooi en helder dat je alles op de bodem kon zien. Dus ook de rots waar hij met zijn hoofd op dook. Hij kwam met een bebloed gezicht boven, had een gebroken neus en een gaatje in zijn voorhoofd. Een of andere domme zuster die aan boord was zei dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde. Dat moest hij natuurlijk wel. Dus toen zetten we hem toch maar wel af bij een strandje om naar een kliniek te gaan. Dat duurde dus ook wel weer een tijdje. Toen gingen we uiteindelijk de andere boot ophalen. Het was inmiddels al best laat. De meeste mensen van die boot moesten in onze boot, voor het gewicht. Toen konden we, met die andere boot op sleeptouw, gaan varen. Na uren varen waren we er nog steeds niet. Het was inmiddels ook stikdonker. Onze boot begaf het ook. Toen had ik eht alle hoop opgegeven. Gelukkig was het gewoon een visnet, en konden we na 20 minuten weer verdergaan. Om kwart over acht 's avonds waren we eindelijk aangekomen. Gelukkig werd ik uit de boot geholpen door een dronken persoon, en viel ik met mijn kont in het water. Wat een afsluiter. Uren met een zooitje dronken mongolen op een boot. Dit was echt een hel. Ik moet er ook nog even bij vermelden dat ik minder dan drie uur geslapen had, omdat ik de nacht ervoor uit was gegaan. We zijn gisteren ook nog naar een Black Moon Party geweest, en daar was geen reet aan. Morgen gaan we naar Bangkok.

  • 28 Mei 2006 - 14:52

    Map En Jan:

    Ik ben er eens goed voor gaan zitten....wat een vreselijk verhaal en wat een achterlijke mensen zijn er toch! Vooral dat voorval met die vent die op een rots dook, steeds als ik het lees moet ik lachen hoor.
    Leuk, dat je uit de boot werd geholpen. Je hebt nog geluk gehad dat je niet verzopen bent!
    Het lijkt me heel erg eng in zo'n wankel bootje te varen en dan ook nog in het donker!
    Ik zal nu even vertellen hoe onze dag er uit zag, dat is namelijk ook niet misselijk hoor! Patries, Will en de jongens gingen een dagje naar Limburg, met de trein. Maar zoals je weet hebben ze ook nog de honden en de katten. Wij hadden gezegd dat we de honden even uit gingen laten als we uit de stad waren want het was koopzondag. Dus toen we thuis kwamen en naar hun huis liepen, zagen we het al....een van die klotekatten had een duif te pakken gekregen , dus er lagen overal veren en bij de voordeur lag een brok van een vleugel, een stuk van een poot en afgekloven botjes (als ik er aan denk wordt ik er kotsmisselijk van) dus we hielden ons hart vast, wat we binnen zouden vinden! Maar dat viel erg mee, geen veren en botjes. Wat er wel lag was een hoopje poep van Toby, die lieverd kon het blijkbaar niet ophouden. Wij de deur uit en als klap op de vuurpijl heb ik ook nog in de stront getrapt! Verder gaat hier alles prima hoor. Voor de rest nog een paar fijne laatste dagen, maar doe geen gekke dingen meer.
    Groetjes van ons.

  • 28 Mei 2006 - 11:56

    Gerda:

    Hallo Sam!
    Meteen toen ik de eerste twee regels las ,dacht ik ;O mijn God dit loopt vast niet goed af!En ,ja hoor,het was weer een vreselijk verhaal,met allemaal stomme bezopen mensen.Mens waarom ga je daar ook tussen zitten?En was je alleen?Alleen die naam al van die kapitein!Ik dacht eerst dat het een stripverhaal was,maar dat werd me al gauw duidelijk van niet,hoor.
    En dan nog met je kont in het water,en maar drie uur geslapen,en naar een party waar geen reet aan was ,meid wat een ellende!
    Maar je hebt het wel meegemaakt!Nou Sam ik ga weer even verder,ik zou zeggen;kijk uit en pas goed op jezelf!xxxxxx

  • 28 Mei 2006 - 20:39

    Gerda:

    Hee Sam
    Ik heb het nog een keer na gelezen en wat een stom verhaal en wat heb je een hoop meegemaakt in z,n paar dagen he?Maar de eerste keer dacht ik dat je een op een drugsschuitje zat en de sch was vergeten.Het moet hier ook niet gekker worden,?We verheugen ons ook op Donderdag en ik zal blij zijn als ik je weer live zie!Wat maken wij hier ook een hoop mee,he?
    Het gaat gelukkig ook weer regenen deze week dus maak je borst maar nat.
    Ik hoop wel dat je goed uitkijkt,en niet langs stoffige wegen ,he?We hebben al een c1000 besteld met boodschappen,wat je allemaal wilt eten de eerste dag,en voor de tweede hebben we appie bereid gevonden om te leveren!(voor het weekend regelen we wel iets met de Spar of de Coop)Nou dag lieve Samantha veel plezier nog!XXXX

  • 28 Mei 2006 - 18:35

    Linda:

    Mijn hemel wat een verhaal zeg!! Je maakt zo wel wat mee!! En ik maar denken dat ik wat te vertellen had met mijn 2 dagen regen op de camping, en 2 kinderen op 4 vierkante meter!!! Ik zal blij zijn als het donderdag is! En jij ook wel denk ik zo. Veel plezier in Bangkok en ga niet te veel meer met van die rare mensen om he? Doei Sam!!

  • 28 Mei 2006 - 22:51

    Debby:

    Bij kapitein Ping Pong had er al een belletje moeten gaan rinkelen he......Ik heb zin in donderdag XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPas op voor belgische pedofielen met moustaches!!!Ik hou van je kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2006

Okee, dan toch nog maar een bericht

30 Mei 2006

Het houdt maar niet op...

28 Mei 2006

De laatste dagen.....

24 Mei 2006

Ach

19 Mei 2006

De Tijger Tempel en Ko Tao

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 26851

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: