Even snel - Reisverslag uit Gros Islet, St. Lucia van johosamantha - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Gros Islet, St. Lucia van johosamantha - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2009 | St. Lucia, Gros Islet

Dag mensen,
bedankt voor alle felicitaties! Ik heb een leuke verjaardag gehad, we zijn vrijdagavond natuurlijk gewoon uitgegaan. Ik had wel gedacht dat mensen me om twaalf uur zouden feliciteren, maar dat iedereen in de Dominicaanse bar, inclusief alle lokale mensen aan de bar, happy birthday voor me zouden zingen, had ik dan weer niet verwacht. En dat ik dan ook een zelfgemaakt feestmutsje zou krijgen, had ik ook niet gedacht. Ze kennen me, dus ik kreeg ook gelijk een (tweede) glas rum in mijn hand. Het filmpje is te zien op mijn flickr account. Volgens Jason - de Amerikaan - is het een gewoonte om iemand te spanken naar de leeftijd. Ik ben dus ook 23 keer gespankd in het cafe. Verder wel veel drank, nog een heerlijke gegrilde kip gegeten, en dat soort dingen. Rond drie uur gingen we naar huis in de stromende regen. Ik had het laatste stuk gerend, omdat ik wat energie over had, en was dus wat eerder thuis dan de rest. Menno zat nog te werken achter de computer, dus ik ging nog even naar hem toe. Daarna hebben Rachel, Jason en ik nog tot een uur of vier buiten gezeten, maar toen zijn we uiteindelijk toch naar bed gegaan. De volgende ochtend, op mijn verjaardag, was ik er rond tien uur uit. Ik heb vrijwel de hele dag achter de computer gezeten, want het regende pijpestelen. Iemand vertelde me dat Menno mijn binnenkomst de avond ervoor beschreef als "alsof er een fles rum binnen kwam lopen". Hmm. Maargoed, 's avonds gingen we uit eten voor mn verjaardag, en heb ik heerlijke spaghetti bolognese gegeten. Toen we thuiskwamen moesten we even bij het appartement van de leiding blijven omdat er een bespreking zou komen. Nietsvermoedend stond ik daar, toen Menno en Corinne ineens zingend met een zelfgebakken (door de kok) kwarktaart met 'happy birthday' kaarsjes naar buiten kwamen. Werd er zomaar nog een keer voor me gezongen! De costum-made verjaardagskaart was ook erg leuk. De taart was heerlijk, en het was een leuke verjaardag :)

  • 14 Juni 2009 - 19:06

    Gerda:

    Hoi Sam
    Nou,dat klinkt wel heeeeel gezellig!Doen ze dat voor iedereen of omdat er eindelijk weer eens wat te vieren was?!
    Maar ze zijn je zeker niet vergeten,Sam!
    Leuk hoor! Ik ben 3700 dia,s aan het scannen,dus heb het best wel druk,want het gaat niet zo snel als ik had gehoopt!Maar ja......
    Iedere doos is er een!
    Nou,tot de volgende keer maar weer.Gezellig om zo af en toe wat te lezen,dan blijven we aardig bij!Doeg!!!!!

  • 14 Juni 2009 - 23:12

    Cis:

    Klinkt goed allemaal!
    Het filmpje was ook heel leuk, zag er erg gezellig uit.
    XX ly XX

    mum

  • 14 Juni 2009 - 23:20

    Ron:

    Was idd een heel leuk filmpje. 't Is in ieder geval niet onopgemerkt voorbijgegaan. Blij dat jullie het in de weinige vrije tijd gezellig hebben. Tot gauw! lyxxx

  • 15 Juni 2009 - 12:13

    Debby:

    gespankd?!? kinky..

  • 15 Juni 2009 - 14:40

    Noor:

    Ahum... NOG GEFELICITEEEEEEEEEERD!!! :P (Ik ben iig alvast op tijd voor volgend jaar... :x)
    Mooi dat 't leuk was en is daar!

  • 15 Juni 2009 - 17:45

    Linda:

    Hee Sam! Wat een leuk verhaal en wat een gezellig filmpje! Zoooo wil ik ook mn verjaardag wel eens vieren......

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Gros Islet

Veldwerk St. Lucia

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2009

Bij....na..... thuis......

27 Juni 2009

Okee, echt de laatste dan

23 Juni 2009

Mogelijk laatste bericht

14 Juni 2009

Even snel

06 Juni 2009

Druk druk druk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 26802

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: