Willemstad en de eerste dagen werken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu Willemstad en de eerste dagen werken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu

Willemstad en de eerste dagen werken

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

23 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, daar ben ik weer. Er is even een goede verbinding, dus daar maak ik dan meteen gebruik van. Willemstad was leuk, maar er is weinig te doen. Het ziet er allemaal wel leuk uit enzo, en het ligt natuurlijk aan zee. We hebben op een terrasje, met een zooitje oranje-mogolen, naar de voetbalwedstrijd gekeken. Das was erg gezellig, we hebben er zelfs bitterballen bij gegeten. Ik heb ook nog een ijsje bij de Haagen-Dasz winkel genomen, van 4 bolletjes. Dat bleken in praktijk dus 8 bolletjes, en ik heb gefaald. Ik heb ze niet opgekregen... Maar goed, we zijn vandaag weer de hele dag aan het werk gegaan.We zijn ook naar een ander strand gegaan, dat had plus- en minpunten. De foto staat hieronder. Er komen nog meer foto's aan van het werk, maar dat lukte me nu niet. De rest komt later wel. Morgen weer om zes uur aan het werk.....

  • 23 Juni 2008 - 07:45

    Debby:

    Voetbal gekeken???

  • 23 Juni 2008 - 20:29

    Peter:

    Joho Samantha, waar ben jij nu?

    Sorry. Maar dat is niet zo erg als een ijsje niet helemal opeten....of als helemaal met 1 'a' schrijven. Maar goed, ik ben benieuwd naar de foto's, en verheug me nu al op ons eerste gezamenlijke bezoek aan het AZ stadion, mwhahahahahaaaa!!!!

    Groeten, Peter (morgen weer om half 10 aan het werk)

  • 25 Juni 2008 - 09:21

    Linda:

    Niet opgekregen?? Dat is toch eeuwig zonde zeg!! Leuk hoor dat we er weer een voetbalfanaat bij hebben. Vanavond ook naar Duitsland - Turkije kijken??

    Veel plezier daar!!

    xx Linda

  • 28 Juni 2008 - 09:06

    Map En Jan:

    Hoi, Sam!
    Vandaag is het zaterdag 28 juni en de tijd is 10.30 uur. Het is fris en regenachtig, dus dat wordt vanavond binnen zitten. Hoe is het weer bij jullie? Ik hoorde van Cis dat daar ook af en toe wat valt. We hebben de foto's bekeken en dat ziet er heel leuk uit hoor. Het eten is ook goed hoorde ik en dat is ook niet onbelangrijk! Je bent er nu al 10 dagen, wat gaat het snel he? Hier gaat ook alles goed. Vorige week donderdag moest ik naar Rotterdam voor controle en toen we naar de bus liepen, om 05.45 uur ben ik nog gevallen! Gelukkig viel het mee. Bij gebrek aan belangstelling is het over gegaan. De uitslagen waren goed, bij de cardioloog moet ik over 3 maanden terug komen en bij de hematoloog over een jaar, dus dat is ook mooi. Nou meid, dit was het weer even, heel veel plezier! Groeten en liefs van Map en Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

Recente Reisverslagen:

04 September 2008

En dan nog dit. . .

18 Augustus 2008

Vreemd hoor

13 Augustus 2008

Klaar!

26 Juli 2008

wat een tegenvaller...

24 Juli 2008

Ojee, wat een tijd gelee

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 26822

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: