Hehe... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu Hehe... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu

Hehe...

Door: Samantha

29 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Nou, het heeft de laatste week erg veel en hard geregend. Als dat gebeurd, moeten alle droogbakken met kilo's schelpen snel in de containers gezet worden, en daar krijg je gespierde armen van! We hebben dus ook een middag "vrij" gekregen, want we konden echt niet werken. Ik heb me opgegeven om schelpenexpert te worden, samen met wat anderen, dus ik moet straks wat meer zitten en wat minder fysiek werken. Dat vind ik eigenlijk we jammer. Vandaag hadden we vrij, en zijn we met dolfijnen gaan zwemmen. We hebben ongeveer een half uur met ze gezwommen, en ik een zoen gehad van een dolfijn, en ik ben door twee dolfijnen aan de vin getrokken. Het was allemaal erg leuk. Daarna hebben we nog wat rondgehangen in dat Sea Aquarium Park, er waren ook veel andere dingen te doen en te zien daar. Rond een uur of half twee zijn Marlies en ik met de bus naar Willemstad gegaan, waarna we gewoon een bus in zijn gestapt om te kijken waar we uitkwamen. Dat was op Westpunt, het meest westelijke punt van het eiland, na ongeveer een uur rijden. Toen we uitstapten vroeg ik aan de buschauffeur hoe laat de volgende bus terug ging, en dat was pas twee uur later. Er was trouwens ook werkelijk niets daar, een zandvlakte en een kerkje...Toen zijn we meteen maar weer ingestapt, en teruggereden naar Willemstad. Het was een leuke dag vandaag. Morgen zijn we ook vrij, dus we gaan vanavond uit. Als het goed is gaan we morgen naar een natuurpark en de grotten.

• 29 Juni 2008 - 12:22

Gerda:

Hee Sam!
    Ik heb je gevonden!Wat een rotbaan heb jij zeg!Nee,het klinkt goed allemaal,en geniet er lekker van,en de volgende keer maak ik het iets langer!!!
    Veel plezier nog en tot gauw!!!

• 29 Juni 2008 - 14:05

Cis:

Nou Sam klinkt goed! Wat moet je doen als je schelpenexpert bent? Is dat leuk?
    Dat zwemmen met dolfijnen klinkt geweldig, jammer dat het maar een half uur is. Of was dat lang genoeg? In ieder geval is het daar zo te horen heel leuk. De groeten en tot het volgende bericht/ MSN of SMS.
    XXXXX L Y

• 29 Juni 2008 - 20:07

Linda:

Heej Sam!

Dat klinkt echt geweldig zeg, en wij hier maar zwoegen in die benauwde toog....haha!! Leuk zeg met die dolfijnen, t klinkt erg mooi. Veel plezier in de grotten (zal wel lekker koel zijn) en tot t volgende feest!!!

xxx Lin

• 30 Juni 2008 - 09:02

Debby:

ola monty apenkots!

Zitten die dolfijnen zeg maar gevangen, zoals in Hardewijk. Of komen ze vanuit de zee naar die baai toe?

Love you XXX

• 01 Juli 2008 - 18:40

Peter:

Volgens mij zitten ze op een rail, Debby. ;)

En een zoen gehad van een dolfijn, als ik gvd mijn lippen tuit ren je al gillend weg!!

Groeten en tot schnell!!!

• 03 Juli 2008 - 08:58

Jan En Map:

Hoi, Sam!
    Het is vandaag donderdag 3 juli en de tijd is 10.15 uur. Het is regenachtig en bewolkt maar niet koud. Wat een goeie informatie he? Daar zal je best wel wat aan hebben. Cis belde gisteravond om te zeggen dat Ron een paar foto's had geplaatst. Die hebben we net even bekeken en het ziet er heel gezellig uit hoor! Je bent lekker bruin geworden en zo te zien had je ook wat op. Maar het staat je goed hoor! We hebben nu al meer foto's gezien waar je zelf op staat dan al die tijd in China... Werk, eet en slaap lekker en tot het volgende bericht!
    Groeten van ons.xxxxx

• 05 Juli 2008 - 18:07