De Tijger Tempel en Ko Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu De Tijger Tempel en Ko Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu

De Tijger Tempel en Ko Tao

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven, maar er viel wederom weinig te schrijven. We zouden dus naar de tijgertempel gaan, en dat hebben we ook gedaan. We moesten wel weer om half een terug om er zeker van te zijn dat we op tijd zouden zijn voor de bus naar Ko Tao. Toen we daar aankwamen,777 baht lichter, bleek dat ze pas om 1 uur losgelaten werden. We hebben ze dus alleen in hun kooitje kunnen bekijken, voor al dat geld.
Verder was de busreis naar Ko Tao aangenaam, hoewel we vanaf half drie in een zaaltje op de grond hebben geslapen. In de ochtend zijn we met de boot naar het eiland gegaan. Daar was het erg slecht weer, en dat is niet veel beter geworden. Ik heb nog een introductieduik gedaan, en alles ging heel goed. je moet verschillende skills onder water oefenen, en dat lukte dus. Ik had wel last van mijn oren, maar dat heb ik al als ik ga zwemmen. Op een gegeven moment voelde ik een paniekaanval aankomen, toen ik op de bodem zat. Het voelde net als in het vliegtuig, en dat wilde ik echt niet te ver laten komen op de oceaanbodem. Toen ben ik dus naar boven gegaan... Ik ben twintig minuten onder water geweest, en dat heeft me 65 euro gekost. En ik heb de rest van de middag op de boot op de rest moeten wachten.... Maar ik heb wel mijn 'bewijsje' van de introductieduik, omdat ik alles wel gewoon kon!
Voor de rest is het hier best slecht weer geweest, en heb ik niet veel meer gedaan dan in en rond de hut gehangen, films gekeken, het stadje in gegaan en dat soort dingen. Morgan ga ik, ongeacht het weer, snorkelen in Shark Bay. Dat schijnt erg mooi te zijn, en snorkelen kan ik nou net wel. Als het goed is gaan we de dag daarna, overmorgen dus, naar Ko Pa Ngan of zoiets. Dat is een iets groter eiland.

  • 22 Mei 2006 - 10:00

    Debby:

    Hoi lieve Samantha!! He, kan je niet nog een keer naar die tijgertempel gaan?? Als het toch rotweer is...love you kusjes!!

  • 19 Mei 2006 - 17:50

    Gerda:

    hee sam!!!!
    hier ben ik eindelijk
    ook weer even,alhoewel je me wel niet gemist zal hebben!!!!
    dat zal wel benauwd zijn geweest, op de bodem zitten
    en in de piepzak!!!
    maar ja dat geld was je toch al kwijt dus wat maakt het uit.je hebt even goed toch wel een leuke dag gehad ,hoop ik?
    hier buiten waait de wind om het huis,maar de kachel staat niet te snorren op drie. nou sam ik stop ermee ,want ik ga naar de film.xxxxxx

  • 19 Mei 2006 - 14:30

    Linda:

    Hoi Sam!!! Ik heb 8 keer je nieuwe verhaal ontvangen!! Heel vreemd. Janneke wil ook even wat typen, komt ze... 45698777777777ohokhikhgijfijfjdghjkj sdfrewquoiiiiioooooo0=====.,mkkjgfdedghjhjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Geniet nog even van die mooie stranden en kom maar lekker stinkend bruin terug. Hier is t 15 graden en t stormt als een gek.... Tot snel maar weer!! xx linda

  • 21 Mei 2006 - 10:39

    Map En Jan:

    Hallo Sam!
    Wat een leuk verhaal en wat goed van je, dat je dat durft! Het zal wel een hele ervaring voor je zijn geweest he? Ik heb nu eigenlijk de neiging om uit te rekenen wat het je per minuut heeft gekost, maar dat doe ik maar niet....want het zal toch wel zo'n drie euro vijfentwintig zijn he?

    Ik weet wel dat ik het voor geen goud van de wereld zou doen!

    Wat zal het vreemd voor je zijn om hier weer de draad op te pakken, als je weer thuis bent. Ik zal blij zijn als het weer zover is, maar daar zal jij wel anders over denken.
    Aan het weer mis je hier niks want het stormt en het regent af en toe.

    Ik heb nog een paar gezegdes voor je (ja,ik beloof je dat ik je er dan niet meer lastig mee zal vallen!).

    "Al wat het oog beziet, valt zonder kleuren in het niet!"

    "De zin van het leven bestaat uit het spoor dat men achter laat!"

    En dan volgt nu de laatste, dat is er een waar ik nog niet helemaal uit ben, maar dat zal wel aan mij liggen.

    "Je kunt beter niet op je moeder lijken, dan niet op je vader!"

    Hij lijkt een beetje op het grapje van dat hondje met 3 pootjes, die snap ik ook nog maar kort.

    Verder hopen we dat het weer bij jullie opknapt en dat je alles wat er inzit eruit haalt!
    Wat een leuke foto van de katten he? Zelfs ik vind ze leuk! Dag liefie, groetjes van ons.

  • 21 Mei 2006 - 09:10

    Cis:

    Ron heeft even een foto voor je gemaakt van die 2.... we dachten dat je dat wel leuk zou vinden. (ik weet t wel zeker)xxxxxxxxxxxlove you

  • 19 Mei 2006 - 13:42

    Ron:

    eehhh..?? SHARK bay??
    Veel plezier! Hoop dat je flink wat foto's heb want volgens mij is het daar echt schitterend. ly xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2006

Okee, dan toch nog maar een bericht

30 Mei 2006

Het houdt maar niet op...

28 Mei 2006

De laatste dagen.....

24 Mei 2006

Ach

19 Mei 2006

De Tijger Tempel en Ko Tao

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 26810

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: