Hoi An en Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van johosamantha - WaarBenJij.nu Hoi An en Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van johosamantha - WaarBenJij.nu

Hoi An en Hue

Door: Samantha

29 April 2006 | Vietnam, Hoi An

Natuurlijk zijn we gisteren weer naar het strand gegaan. Dat was zeer aangenaam, maar toen ik een beetje begon te verbranden ben ik toch maar onder een parasol gaan zitten.
We waren van plan om vanuit Hoi An een busticket te kopen dat rechtstreeks naar Savannakhet in Laos ging. Deze zou dan 's avonds bij de grens zijn, waar we moesten overnachten, en dan zouden we de volgende ochtend vroeg de grens overgaan. Volgens de hoteldame hier is het onmogelijk om 's avonds een visum te krijgen, dus dat kon niet. Nu moeten we dus eerst naar Hue, daar overnachten, en dan de bus van zes uur 's ochtends nemen. Dan komen we dus zondagavond aan. Als het kan zal ik voor die tijd nog wat foto's op de site (laten) zetten, en anders wordt het afwachten! In Laos heb ik met mij mobiele telefoon ook geen bereik, dus ik hoop maar dat er veel internetcafe's enzo te vinden zijn...

• 29 April 2006 - 06:39

Cis En Ron:

Kijk je wel goed uit daar in de rimboe!! We hopen wat van je te horen maar als dat niet lukt dan horen we je over een dag of 10 weer,ik zou niet gaan stressen als je geen internetcafe kan vinden, het was het in ieder geval heel leuk om je aan de telefoon te horen! nou schatje als we je niet horen de komende 10 dagen; veel plezier en wel goed uitkijken he!!! We houden van je!!!

• 29 April 2006 - 13:03

Cockie:

't Is tijd voor de malariapillen.