Laatste dag in Chengdu... - Reisverslag uit Chengdu, China van johosamantha - WaarBenJij.nu Laatste dag in Chengdu... - Reisverslag uit Chengdu, China van johosamantha - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Chengdu...

Door: Samantha

21 Maart 2006 | China, Chengdu

HOERA! Debby is 22, gefeliciteerd!
Vandaag gaan we niet echt iets doen, gewoon een beetje internetten en naar de supermarkt enzo. En genieten van de muziek (nu staat Radiohead op, net Joni Mitchell), en van het eten en de ijsjes en natuurlijk van een leuke film.
Morgenochtend gaan we met de bus naar Chongqing, dan moeten we daar nog een paar uur niksen, en 's avonds gaan we dan met de boot. Dat hopen we tenminste, want we kopen de kaartjes pas als we daar zijn. Vrijdagnacht komen we dan in Yichang aan, en het plan is om dan meteen een nachtbus naar Wuhan te nemen. Dat zou dus betekenen dat ik tot die tijd, zaterdag als het goed is, niet meer online kan komen. Misschien zullen jullie afkickverschijnselen krijgen, maar ik beloof alvast leuke verhalen en mooie foto's van de bootreis!

• 21 Maart 2006 - 18:33

Linda:

Nou... dat wordt vet lang wachten op een nieuw bericht van Sam... Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Iedereen nog gefeliciteerd he? Ik hoop dat jullie een goeie reis hebben en tot zaterdag of zo!doei!!!xxxx

• 21 Maart 2006 - 21:36

Peter:

Heej, wij komen net van de verjaardag van Debby, het was erg gezellig! Ik hoop ook op leuke anekdotes en mooie foto's. Nou meiden veel plezier en tot zaterdag of zo!

Groeten en ach kom, zoenen van ons!

• 21 Maart 2006 - 23:02

Gerda:

nou dan ben ik hier ook nog even.dat zal wel vreemd zijn,een paar dagen geen berichtjes,want ik kijk altijd even voor ik naar bed ga,(het is ook het enigste wat ik kan opdit moment)want ik moet nog een cursus internet voor bejaarden doen. xxx

• 22 Maart 2006 - 12:21

Debby:

Hoi lieve Sam!!
    bedankt voor de hoeraatjes!! En ik hoop zaterdag dan weer wat van je te horen!!! love you xxxxxxxxxxxxxx

• 23 Maart 2006 - 08:07

Map:

Hoi Sam!!
    Hier ben ik weer.Ik heb de berichtjes gelezen en ik vond het heel leuk. Zoals je weet ben ik weer thuis en je zal me af en toe wel tegen komen. Heel veel plezier en kijk uit! liefs van Jan en Map.

• 23 Maart 2006 - 11:20

Map En Jan:

Hallo lieve Sam. Nog even een berichtje van mij..Jan is vandaag, 23 maart, precies 61 jaar en 13 dagen!! Goed van hem he?

• 24 Maart 2006 - 15:05

Cis:

hoi monty, ik ben benieuwd hoe de bootreis is geweest. ik hoop snel weer wat van je te horen.(ik zit nu op mn werk)love you!!!!!XXXXXXX

• 24 Maart 2006 - 18:24

Kitty:

Hoi Sam
    Wat duurt dat lang zeg, we hopen nu echt snel weer wat van je te horen!
    We hopen dat je een paar leuke dagen hebt gehad en dat er weer veel te vertellen is.(hebben we weer wat te lezen) Nou hopelijk tot snel en kijk goed uit. xxx