Klaar! - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu Klaar! - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu

Klaar!

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2008 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Nou, het is nog best wat werk om een project van vier jaar af te sluiten. Alle administratie en documentatie moet in orde zijn, alles moet goed ingepakt zijn voor het museum en weet ik veel wat. Gistermiddag waren we dan eindelijk echt klaar met alles, of eigenlijk was dat gisteravond. Ik ben de laatste dagen met Alice bezig geweest met foto's maken van de mooiste artefacten, en dat kost veel tijd. We zaten dan ook om half acht nog te werken in een donker gebouw, met de onmisbare fles rum natuurlijk (er zaten nog maar een paar slokjes in hoor). Gisterochtend zijn we trouwens de hele dag het veld in te gaan, om te surveyen. Dat houdt dus in dat je urenlang in de volle zon naar de grond staat te staren, op zoek naar aardewerkscherven en zeeschelpen. Maar goed, het was wel leuk. Daarna gingen we nog naar een grot met water om in te zwemmen, en naar een klein strandje. Hierdoor was onze middagpauze wel helemaal verdwenen, maarja. Hoe dan ook, aangezien we klaar zijn met het werk, gaan we morgen al naar Santo Domingo. 's Ochtends moeten de 100 dozen inladen in de vrachtwagen, dan stappen we zelf in de bus, en dan gaan we weer uitladen als we in Santo Domingo zijn. Ik denk niet dat ik daar internet heb, dus dit is het laatste wat jullie van me horen tot zondag ofzo. Over een week zit ik al in het vlieftuig naar huis, en daar kijk ik niet naar uit.

  • 08 Augustus 2008 - 17:04

    Debby:

    en mijn nieuwste taarten recept mag ook zeker niet ontbreken bij je thuiskomst!

  • 08 Augustus 2008 - 19:35

    Kitty:

    Hoi Sam

    Klinkt erg goed allemaal(op de spinnen na dan natuurlijk).
    Hier is het ook heerlijk weer, regen, regen, veel regen, heel veel regen, heel heel veel regen.
    Maar wanneer kom je nou precies thuis want ik had donderedag 21 augustus vrij genomen.
    Maar uit je verhaaltje begrijp ik dat het eerder wordt. Wij horen graag nog even de juiste dag en tijd in verband met het vrij vragen(kan ik het nog even veranderen op mijn werk).
    Wij moeten namelijk gewoon werken hier!
    Wij horen het allemaal nog wel.
    Geniet er nog even van!

    Groetjes

  • 08 Augustus 2008 - 19:37

    Anne:

    Heey Sam
    Bedankt voor de felcitatie!En heb je het nog een beetje naar je zin?Gaat snel he?Nou geniet nog even en tot snel!

    kusjes

  • 08 Augustus 2008 - 20:40

    Gerda:

    Hoi Sam!
    Wat een leuke verhalen weer!
    Tja ,en die spinnen ,dat is zeker jammer maar misschien krijg je het..... gemeen he?
    Ja,het is wel mooi dat je gelijk met de rest naar huis kan,zeg!!
    Nou,Sam ik zou zeggen; alvast nog heel veel plezier ,kijk goed om je heen,en geniet nog heel even! Goeie reis terug!!!Ger en Bob.

  • 08 Augustus 2008 - 21:25

    Mammie:

    goed verhaal, lekker kort!

    nou schatje wij gaan zo, (ik ben net wakker). leuk dat we nog even ge MSNt hadden.

    Groetjes, kijk uit en veel plezier!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXlove youXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

Recente Reisverslagen:

04 September 2008

En dan nog dit. . .

18 Augustus 2008

Vreemd hoor

13 Augustus 2008

Klaar!

26 Juli 2008

wat een tegenvaller...

24 Juli 2008

Ojee, wat een tijd gelee

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 26794

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: