wat een tegenvaller... - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu wat een tegenvaller... - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van johosamantha - WaarBenJij.nu

wat een tegenvaller...

Door: Samantha

26 Juli 2008 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Ongelovelijk! Eerst al die vlucht die via Sint Maarten ging, toen meteen het busje met airco ingestapt richting resort Punta Cana, en toen nog drie uur rijden. Bij aankomst kregen we de sleutel van onze driepersoonskamer met eigen douche en toilet. Dan moet je eerst nog de koffer helemaal naar boven sjouwen, langs de zithoek met heerlijke banken. Maargoed, 's ochtend moeten we hier om half acht ons bed uit rollen voor het ontbijt, in de middagpauze hebben we keuze uit een zwembad, lagunes, of het witte strand (hier is dan weer keuze uit ligbed, hangmat, of zand) - wat moet een mens met zoveel keuze? Daarna nog drie uurtjes werken, wat eten, en dan doen wat je wil. Tv kijken is hier ook een optie. 's Nachts in een hangmat op het strand is nog best te doen. Maargoed, dit gaat van mijn zwemtijd af, dus ik ga nu wat foto's uploaden.

• 26 Juli 2008 - 17:53

Cis:

Jee Sam, wat een leuke foto's!!! en wat ziet het daar lekker uit!!
    Die foto van jou op die berg is ook heel leuk, en wat een bruine benen!!! Jullie zullen je ook niet doodwerken daar, heerlijk hoor. Nog veel plezier en de groetjes. XXXXXXXXXXXXXX

• 26 Juli 2008 - 21:05

Gerda:

hoi Sam
    Wat een leven heb jij!Ik ga in een volgend leven ook voor archeoloog!Zoooo!Lekker hoor voor je!!!Doeg Samantha,tot het volgende verslag,gezellig hoor!

• 03 Augustus 2008 - 10:01

Peter:

Verdomme, wat een hel zeg! Ik zal blij zijn als je weer thuis bent, dan hoef ik niet meer zo over je in te zitten... ;)

Groeten!!!!

• 04 Augustus 2008 - 15:05

Kitty:

Wat zielig allemaal!
    Ik ben blij dat ik weer gewoon lekker in Nederland ben en weer gewoon aan het werk mag!( om 7 uur op de fiets door de regen)
    Moet er niet aan denken half acht opstaan, ontbijten en dan zwemmen en uitrusten in een hangmat getverderrie.

• 07 Augustus 2008 - 14:11

Map En Jan:

Vandaag is het 7 augustus 2008 en de tijd is 15.48 uur. Het is verschrikkelijk weer, want de regen komt met bakken uit de lucht en het onweert ook regelmatig! Dus jij mag het dan niet makkelijk hebben, wij dus ook niet. Waarom hebben jullie eigenlijk geen waterval? Dat is nou precies wat je mist...! Maar je wilt niet weten wat voor een bui er nu weer aankomt! Maar om het nu even ergens anders over te hebben..wat een verrassing niet, als je even weg bent wordt er meteen een nieuw huis gekocht! Maar het ziet er heel leuk uit hoor! Even de handen uit de mouwen en je zit in een heel andere omgeving. Nou meid ik heb begrepen dat ik me over jou geen zorgen hoef te maken wat eten, werk en rusten betreft, geniet er nog van, want voor je het weet sta je weer op Schiphol! Liefs van ons! xxx

• 07 Augustus 2008 - 21:04

Linda:

Nou, wij zijn dus ook weer in het land!! Was heerlijk en we hadden prachtig weer, maar niet zo prachtig als bij jou denk ik!!! Zo te lezen vermaak jij je ook nog behoorlijk daar, maar daar zat ik eigenlijk ook niet over in!! Haha!!

t Gaat nu toch wel snel voor je he? Vind je dat jammer of toch ook wel weer lekker??? Nou ik hoop snel weer wat van je te lezen.

xxx Lin