Okee, dan toch nog maar een bericht - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu Okee, dan toch nog maar een bericht - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van johosamantha - WaarBenJij.nu

Okee, dan toch nog maar een bericht

Door: Samantha

14 Juni 2006 | Nederland, Zaandam

Het is alleen zo dat ik niets te schrijven heb. Donderdagochtend werd ik opgehaald van Schiphol door een aardig clubje, daarna heb ik nog even wat visite gehad, en toen kon het Fressfest beginnen. Drie maanden had ik me op allerlei gerechten verheugd, en nu was het dan zo ver. Ik had vreselijk veel 'op mijn lijstje staan', maar ik heb het ook allemaal op.
Vervolgens heb ik zo nu en dan foto's aan mensen laten zien, waar ik maar weinig nieuws bij te vertellen had. Ik ben nu bezig met het maken van fotoboeken die ik af kan laten drukken, maar het lukt niet echt met de computers.
Inmiddels zijn de meeste souvenirs uitgedeeld. Helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen mijn kamer op te ruimen, het is daar net iets te warm voor. Ik heb dus nog niet alles van de reis afgerond.
Ik moet me nu eigenlijk bezig gaan houden met studies enzo, maar daar heb ik totaal geen zin in. Eigenlijk wilde ik meteen alweer terug, of eigenlijk weg.
Op 13 juli krijg ik de uitslag of ik ingeloot ben voor Criminologie. Als dat niet het geval is, wil ik Engels studeren of anders nog een jaar reizen. Maar goed, eerst nog de vakantie boeken! Als ik ooit nog eens wat te melden heb, kunnen jullie dat hier lezen.
En bedankt voor alle reacties, felicitaties, gezegdes, moppen en weet ik veel wat!

• 16 Juni 2006 - 18:17

Hoi Sam
    Ik ben blij dat je weer een keer een stukje hebt geschreven. Alleen zijn de reacties wat karig.
    Inmiddels zul je je kamer wel hebben opgeruimd want het weer was een heel stuk minder.
    En je fotoboek schiet ook al aardig op dus je hebt je lijstje al aardig afgewerkt. Nu alleen de studie nog even maar dat zal ook vast wel lukken.
    Nou de groeten van ons viertjes en tot morgen!
    ( kunnen we lekker voetbal kijken)

• 16 Juni 2006 - 18:18

Kitty:

Dat van het voetbal was een grapje hoor!
    En ik dacht dit is weer een reactie erbij.
    Groetjes xxx

• 16 Juni 2006 - 19:48

Ron:

Ik zet er mooi geen reaktie op!

• 16 Juni 2006 - 18:54

Gerda:

He he daar is ze weer!
    Meid wat heb ik dit gemist,wel heel leuk dat je nog een keer op het net geklommen bent,hoor!Toevallig dat ik nog even ga kijken(nou ,eigenlijk geen toeval,want ik kijk meestal iedere dag even),maar dit terzijde.Ik ben benieuwd wat het komende jaar je gaat brengen,en ons ook ,uiteraard.Ik vind dat je het heel leuk verzorgd hebt,en voor een mooie afsluiter hebt gezorgd hoor!Maar ik ga toch steeds even kijken,zolang als je nog thuis bent!Dag Samantha,tot gauw!

• 14 Juni 2006 - 09:02

Map En Jan:

He, he, eindelijk weer een berichtje! Dat was toch wel weer een poosje geleden en ik moet zeggen dat ik het ook wel miste! De laatste 3 maanden was het eerste wat ik deed de computer opstarten. Ik kreeg er zelfs een beetje handigheid in!
    Wat is het vandaag een lekkere koele dag om je kamer op te ruimen he?
    We hopen dat je ingeloot wordt voor de studie Criminologie, maar meer nog dat je lekker kan reizen want ik geloof dat je daarvoor in de wieg bent gelegd! Maar hoe het ook uitpakt: in ieder geval een hele fijne vakantie!! Liefs van ons.

• 17 Juni 2006 - 18:33

Cis:

ik ook niet!

• 17 Juni 2006 - 18:52

Map En Jan:

Van je familie moet het maar hebben! Geen wonder dat ze weg wil.
    Doeg!!

• 17 Juni 2006 - 18:54

Map Zonder Jan:

Sorry, ben het woordje je vergeten,maar ik was ook zo kwaad.

• 22 Juni 2006 - 17:59

Kitty:

Wat een kleur ik schrok me dood, wel gezellig hoor! Lekker vrolijk.
    Ik heb niet veel te melden eigenlijk dus ik stop maar weer.
    Groetjes en tot snel xxx