Ach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu Ach - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van johosamantha - WaarBenJij.nu

Ach

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

We zijn een dag later naar dit eiland gegaan, waarvan volgens mij niemand weet hoe je het nou schrijft. Het weer is de laatste twee dagen een stuk beter, het waait en regent niet meer zo overdag. Rond het avondeten begint het vaak wel weer te stormen. Zo ook de eerste nacht op dit eiland. Nouja, eigenlijk zaten we op een klein eilandje aan dit eiland. Bij laag water kon je redelijk droog blijven als je er naartoe liep,en bij hoog water moestje je broek hoog opstropen. Het eilandje ligt op het uiterste noordwestelijke puntje van dit eiland, en het is er erg stil. Ons resort, het enige op het eilandje, had bijna geen eten meer omdat iemand vergeten was naar de markt te gaan, en later niet omdat het stormde. We zaten in een vreselijk beest-gevoelige hut, we hadden een vieze grote spin in de douche, en volgens mij had ik er een op mijn tas op mijn bed gezien. Verder zat er een groot spinnenlijk in de klamboe die boven mijn bed hing. En dan was er nog dee kat op alle mogelijke manieren naar binnen klom. En de ramen gingen niet echt makkelijk dicht.... En dan nog die vreselijke storm buiten, en een jankende kat zorgden niet echt voor een goede nachtrust... De volgende ochtend hadden we dan ook al vroeg uitgecheckt. Toen zijn we naar het drukke gedeelte van het eiland gegaan. De eerste nacht hebben we in een heerlijke kamer geslapen, en vanavond gaan we ook in een redelijke kamer slapen. In ieder geval een stuk beter dan die vreselijke hut! En het is ook wel mooi dat het weer een stuk beter is! Nog maar een week.....

  • 27 Mei 2006 - 19:19

    Gerda:

    Hallo Sam
    Hier ben ik nog maar even ,want er zit bij jou ook niet veel fut meer in!
    De 24 ste hebben we ons laatste berichtje gehad,dat moet toch ook niet gekker worden!
    Zeg meissie ,het is je laatste Zaterdag.En voor je het weet zit nu weer thuis.Ik hoop dat je nog een beetje genoten hebt,die laatste paar dagen,en dat het een beetje geworden is,wat je er van verwacht had!Nou Sam ik ga even het Net op ,en ik zie je de volgende keer weer,met een mooi verhaal(hoop ik).Nou doewie!!!!!!!!!!!!!xxxxx

  • 25 Mei 2006 - 04:09

    Map En Jan:

    Goedemorgen!!
    Je ziet het goed het is nog hartstikke vroeg, maar Jan en ik gaan een dagje naar Limburg. De reden dat we er zo vroeg uit zijn komt omdat ik mijn pp moet nemen en ik geen zin heb om in de trein naar de wc te gaan.
    Want in China mogen de wc's wel niet zo fris zijn, hier is het ook niet altijd rozegeur en maneschijn. Ik ga er nu mee stoppen aangezien Jan nu komt met een bakkie koffie en een plakje ontbijtkoek. Verder nog een hele fijne dag en tot gauw. Groetjes van ons.

  • 25 Mei 2006 - 06:36

    Map En Jan:

    Hoi Sam
    Hier ben ik dan weer! Zoals je ziet is het niet veel later dan het vorige bericht....dat komt zo: Toen we naar de bus liepen kwam ik erachter dat het toch eigenlijk niet ging,ik was op de helft van de straat al moe, maar je kent me he, toch doorgaan. Ja, ik weet dat het niet slim is (ik hoor het Cis al zeggen). We hebben nog even in het bushokje gezeten en zijn daarna toch maar naar huis gegaan. Het is misschien maar beter ook want het regent hier heel hard.
    Veel plezier!

  • 24 Mei 2006 - 19:33

    Gerda:

    hee sam !!
    wat een verhaal zeg, en dan is er ook nog geen eten!
    maar gelukkig leg jij nu al te slapen,in een redelijke kamer en zitten wij hier nog rechtop!
    verder heeft t hier ook vreselijk gestormd en gehageld en vieren wij morgen Hemelvaartsdag!Zo.
    Ik hoop ook dat je nog een hele lekkere week hebt,en er lekker van geniet want dat heb je wel verdiend na bijna 3 maanden vakantie!
    Nou meissie,ik ga t.v kijken.Kijk wel goed uit,he die laatste paar dagen,en genieten he!!!!!xxxx

  • 24 Mei 2006 - 15:53

    Kitty:

    Hoi Sam
    Ik ben blij te lezen dat het weer wat beter is.
    Hier is het echt vreselijk.
    Regen en hagel en harde wind en het is koud dus geniet nog maar even deze laatste week.
    Tjeetje nog maar 1 weekje wat is dat hard gegaan zeg.
    Nog maar 1 vrije zaterdagavond en dan is het weer gedaan met de rust.(grapje hoor!)
    Ik hoop dat je deze week nog een beetje kunt genieten van mooi weer en nog wat leuke dingen doen.
    En als we een keer spin hebben weten we in ieder geval wie we kunnen bellen.
    Groetjes en tot gauw XXX

  • 24 Mei 2006 - 11:53

    Debby:

    Hoihoi!!

    Ik hoop dat je nog lekker kan luieren op t strand die laatste week. Ben je stiekum ook niet een beetje blij dat je ons weer gaat zien? Jos en Chef zijn al aan t knutselen geslagen, vlaggetjes enzo....Love you xxxxxxxxxxxx

  • 24 Mei 2006 - 07:43

    Cockie:

    Nog maar een week meissies...

  • 24 Mei 2006 - 08:43

    Map En Jan:

    Hallo Sam
    Wat een gruwelijk verhaal met al die spinnen en vervelende katten!
    Er is er volgens mij maar een die dat zo goed kan verwoorden!
    Die vervelende dieren zie je in Limburg niet hoor! Maar dan moet ik er ook bij zeggen dat er in Limburg ook geen witte stranden zijn.
    We zijn blij voor je dat het weer weer beter wordt, want dat zou wel heel jammer zijn als het slecht was gebleven. Jij zegt: nog maar een week, wij zeggen, gelukkig nog maar een week!
    Ik heb net je stem gehoord toen ik Cis belde en dat was heel leuk. Ik vroeg hoe het eten daar was en jij zei: o, lekker hoor, net als thuis! Meende je dat of was het net zo lekker als de bietjes en de rosti? Sorry hoor, maar ik krijg de puntjes niet op de o.
    Op dit moment is het weer hier ook niet al te best, regen en wind en behoorlijk fris. Maar dat is niks vergeleken bij jou.
    Nou, Sam dit was het weer even hoor! Heel veel plezier en kijk uit!
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2006

Okee, dan toch nog maar een bericht

30 Mei 2006

Het houdt maar niet op...

28 Mei 2006

De laatste dagen.....

24 Mei 2006

Ach

19 Mei 2006

De Tijger Tempel en Ko Tao

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 26824

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: