WederomYangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van johosamantha - WaarBenJij.nu WederomYangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van johosamantha - WaarBenJij.nu

WederomYangshuo

Door: Samantha

07 April 2006 | China, Yangshuo

Okee, dit is dan het laatste bericht uit Yangshuo. Gisteren heb ik weer niet veel gedaan, eigenlijk alleen gegeten en heel even op internet gezeten. Maar dat is soms ook heel lekker. Ik denk dat ik ongeveer zes uur op het terrasje van ons hotel heb gezeten. Er waren ook wat andere Nederlanders, dat was ook wel een keer leuk. We hebben gisteren ook een buskaartje naar Macau gekocht. Tenminste, dat dachten we. We hadden al betaald, en toen we 's avonds de tickets kregen vertelde ze ons dat het naar Guangzhou was, dat duurt 7,5 uur. Dan moet je 'nog maar een klein stukje naar Macau'. 2,5 Uur dus, en dan moet je dus ook nog een buskaartje van Y 60 erbij kopen. We komen ook om twee uur 's nachts in Macau aan, maar als het goed is kunnen we gewoon in de bus blijven slapen tot het ochtend is. We moeten het allemaal nog maar zien. In principe is dit het laatste bericht vanuit het echte China, aangezien Macau een autonome regio is of wat dan ook, en Hong Kong is dat ook. Ik hoop dat de internetcafe's daar net zo goedkoop zijn als hier....

• 07 April 2006 - 21:51

Gerda:

hallo meiden,en wij mar klagen als we met de bus naar de Dam moeten!Verder hopen we geen bericht meer uit Yangshuo te krijgen,en dat de bus een beetje comfortabel is!Tot gauw!
    xxxxxbobenger

• 07 April 2006 - 18:59

Peter:

Nou, goede reis en slaap nog even lekker....we zullen aan jullie denken!

• 07 April 2006 - 19:26

Debby:

Hoihoi!! Als je dit leest zit je dus al niet meer in China...Hongkong lijkt me echt heel mooi! Ik ben benieuwd!! Pas goed op KUSJES LOVE
    YOU

• 07 April 2006 - 07:11

Cockie:

Oef, dat wordt 'even' afzien in de bus. Sterkte!

Ik verheug me op je verslagen uit Macao.

• 07 April 2006 - 07:50

Linda:

Zeker de eerste Nederlanders die je daar heb gezien? Ik hoop dat de busreis een beetje meevalt en dat je een beetje kunt slapen. Even lekker niks doen is ook wel eens lekker toch? Bedankt voor alle leuke verslagen vanuit China en we kunnen niet wachten op de verslagen vanuit de andere landen. Doei, kijk uit en tot snel!! xxx