Nogmaals Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van johosamantha - WaarBenJij.nu Nogmaals Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van johosamantha - WaarBenJij.nu

Nogmaals Yangshuo

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2006 | China, Yangshuo

Goed, het klopt inderdaad dat ik ziek ben geweest. Ik had hoogstwaarschijnlijk voedselvergiftiging, en dat was niet zo fijn.
Ik heb maandag dus de hele dag in bed gelegen, en ongeveer vijf uur in de badkamer gespendeerd. Daar valt verder weinig over te schrijven dus.
Dinsdag voelde ik me weer wat beter, en ben ik weer de kamer uitgekomen. 's Ochtends heb ik wat ontbeten, en 's middags ben ik even op internet gegaan en heb ik wat souvenirs gekocht. Ik voelde me toch wat slechter dan ik eerst dacht, en ben vervolgens weer naar de hotelkamer gegaan. 's Avonds hebben even beneden op het 'terrasje' gezeten.
Vandaag zijn we niet al te vroeg opgestaan, en hebben we even ontbeten. Daarna hebben we een fiets gehuurd, en zijn we richting een kleine rivier gegaan om een pad erlangs te volgen. Dat was iets anders dan ik had verwacht, we moesten namelijk veel door kleine dorpjes enzo. De weg was ook niet al te best, maar dat had ik wel verwacht. Er waren veel gladde keien en modderpoelen, en af en toe een redelijk verharde weg. Het was wel mooi onderweg, zo langs die rivier met rijstvelden enzo. Na een paar uur fietsen over dit soort paden waren we ineens bij de snelweg; we waren kennelijk ergens verkeerd gegaan. Toen zijn we maar weer via de snelweg terug naar Yangshuo gegaan.
Na die paar dagen slecht eten, verheug ik me toch weer op het eten. Nu maar hopen dat het wat beter uitpakt dan vorige keer. Wat we morgen gaan doen weet ik nog niet.

  • 06 April 2006 - 18:46

    Will:

    Och.. de chinees valt hier ook wel eens verkeerd..

  • 06 April 2006 - 18:47

    Pieter:

    owww das niej mooi dar je ziek was :( maar ach...
    voor de rest is alles goed hier , En daar ook ??

    P.S. Heb je ook een souvenoir voor mij ???

  • 05 April 2006 - 12:27

    Kiity:

    Hoi Sam
    Blij te horen dat het weer wat beter gaat. Ik hoop dat dit nu de laatste tegenslag is van jullie trip en dat jullie nu alleen nog maar leuke dingen zullen meemaken. Nou ik zou zeggen smakelijk eten en weltrusten en het was leuk weer wat van je te horen. Groetjes en kijk goed uit. xxx

  • 05 April 2006 - 15:29

    Gerda:

    He,he eindelijk weer een berichtje dat het wat beterder gaat!En ik hoop uiteraard ook dat het nu zo blijft,want dat wordt nu toch ook wel even tijd,zeg!En ik hoop niet dat we jullie vanavond hier in het journaal zien,onder het kopje :twee attracties op de Chinese snelweg!Sam,was jij alleen ziek,of had rosanne er ook last van?Nou meiden ,ik zou zeggen;eet smakelijk ,slaap lekker, en hou ,t er in !(t eten dus ,he)xxxxx ni hou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yangshuo

Azie 2006

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2006

Okee, dan toch nog maar een bericht

30 Mei 2006

Het houdt maar niet op...

28 Mei 2006

De laatste dagen.....

24 Mei 2006

Ach

19 Mei 2006

De Tijger Tempel en Ko Tao

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 26842

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 07 Februari 2014

St. Kitts

21 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Martinique/IACA

27 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

veldwerk DR 2010

18 Juni 2008 - 25 Augustus 2008

Veldwerk Curacao en Dominicaanse Republiek

21 Mei 2009 - 27 Juni 2008

Veldwerk St. Lucia

28 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Azie 2006

24 Januari 2010 - 30 November -0001

DR 2010

Landen bezocht: